fredag 23 maj 2008

Äntligen fredag...

Kan inte annat än se fram mot helgen. Blev klar med min examen på polishögskolan i torsdags så nu kan man titulera sig med en lärar/instruktörstitel. Hur man lär sig att få folk att prata korrekt INNAN man skickar dom i backen med fängsel på ryggen... ;-)

I morgon ska jag till en stor gymkedja i Stockholm för att visa upp mina kunskaper och eventuellt jobba x-tra som instruktör. Man måste lära känna sin fiende. ;-)

För ca en vecka sedan så träffade jag som sagt var fastighetsägarna till huset där jag vill öppna Roslagens Träningscenter. Dom var mycket positiva och imponerade av den anläggningen på Värmdö som jag visade och har hört av sig igen. Kommunen växer så det knakar så det gäller att hoppa på tåget nu. Som jag skrivit tidigare så har jag enormt stora förväntningar på att detta går i lås.

Den ena affärsidén efter den andra ploppar upp i mitt huvud hur jag ska få detta att bli verklighet. Det kommer att bli en unik anläggning som många önskat men inget sett, allt under samma tak kommer att bli en underdrift.

Inga kommentarer: