söndag 11 maj 2008

Söndag söndag söndag....


Ja, idag är man hemma och ledig. Fruktansvärt ont i ryggen. I fredags så träffade jag representanter från Svea fastigheter som äger kåken som jag vill starta mitt projekt i, Roslagens Träningscenter, och dom visade ett stort intresse. Framförallt efter ett studiebesök på World Class anläggningen på Värmdö. Jösses, som att komma in på en lyxanläggning i Dubai. Helt galet snyggt.

Nu ligger bollen på mig att se till att hitta samarbetspartners, investerare och leverantörer...nu e jag laddad. Det här måste bara bli av, är övertygad om en succé.




Usch, en av mina bästa vänner har förlorat sin pappa i dagarna (fick precis ett sms). Läskigt. Hmm, sätter igång tankar och funderingar. Min pappa gick bort för exakt tio år sedan, ett par veckor efter sin födelsedag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den 8 maj 2001 gick Barbro bort.
Fick precis sms från Gunilla om att Mary har en obotlig cancer...

Majoren sa...

Usch...alltid lika obehagligt...