söndag 4 maj 2008

Idén...

Idag är det söndag och hjärnan fullständigt knastrar av idéer. Jag har tittat på det hus som jag vill använda till mitt projekt "Roslagens Träningscenter" och träffat dom som äger det. På fredag ska vi träffas igen och jag skall visa upp en anläggning i Värmdö. Den bästa jag sett hittils...wow.

Vågar jag sticka ut hakan nu? Gör jag det här så är det vinna eller försvinna på riktigt. Stora investeringar både ekonomiskt men även av mig privat. Hoppas jag har en omgivning som stöttar.

Jag vet och är helt övertygad om att min idé kommer bli det bästa som hänt Roslagen på många många år. Efterfrågan är enorm. Hörde precis om en anläggning i en grannkommun, snart 4000 medlemmar!! Helt sjukt!

Nu ska jag själv åka och träna med min son, spionera lite hos konkurrenterna...;-)

Inga kommentarer: