tisdag 6 maj 2008

Tankar...mål...visioner eller bara en pojkdröm?

Tisdag, idag har det varit sparsamt med träning då min rygg inte vill köra så hårt som jag vill ;-)
Nåja, på torsdag har man fått tid för att bli lite behandlad med knåd och bryt. Ska bli skönt.

Sitter och planerar för fullt i hemmet. Just nu så lusläser jag allt mtrl jag hittar om Nutek för att se över möjligheterna att få investerings stöd inför uppstarten. AMS har en del öppningar också.
Är fortfarande inte helt hundra på samarbetspartnern på gymsidan, bollar mellan två företag...

Jag är så taggad på den här idén just nu så jag har svårt att sova på nätterna, siffror och planer bara snurrar i skallen och jag vill verkligen sätta igång på allvar. Jag är nu helt övertygad om att detta kommer att bli en succé, men det kommer att kosta en hel del pengar innan jag är vid målet.

...som att stå på kanten och balansera...ska jag hoppa ut i ovissheten eller stå kvar i tryggheten...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det i TV4:s "Oskyldigt dömd" du ska spela mc-president?

I så fall är du med i en produktion med Helena af Sandeberg och Francisco Sobrado.
Helena spelade Julius mamma i en film som kommer på biograferna till hösten - och Francisco spelade mammans blivande pojkvän i samma produktion.

Mikael P är som sagt en gammal skolkamrat.

Världen är verkligen inte stor - Sverige är ännu mindre - och filmsverige är pytte.

I flera av de produktioner vi varit med i har jag upptäckt personer jag träffat tidigare - i andra produktioner...

Majoren sa...

Stämmer, det är oskyldigt dömd. Spelar in mer scener i morgon.